Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?

Aantal Bezoekers
9822953





Laatste artikelen
Frank Vandenbroucke kon zich weer met alle gemak uit de slag praten.
Tienen houdt animatie op de Halloweenmarkt.
Europol: Twaalf arrestaties in Belgie en Italie wegens arbeidsfraude in de bouwsector.
MIVB Investeert opnieuw, thans in negentig "Trams New Generation".
Mechelen: Vooruit met de geit en tafelspringer Conner Rousseau-MM-312-05
MIVB verwacht hinder op 24 september 2021.
20 september 2021
Nationale betoging tegen de loonnorm zal hinder op MIVB net veroorzaken.
Paginabezoekers website Morsum Magnificat: 9.599.800
Brussel 20 september 2021.

MIVB verwacht op vrijdag 24 september a.s. de hele dag hinder op het tram- bus- en metronet door de nationale betoging tegen de loonnorm. Bijgevolg vraagt de Brusselse vervoersmaatschappij haar reizigers uit te kijken naar andere oplossingen om zich die dag in Brussel te verplaatsen. Zoals gewoonlijk brengen de verschillende MIVB-kanalen real time informatie over de staat van het bus-, tram- en metronet.

Exacte omvang moeilijk in te schatten.
Omdat verschillende vakbondsorganisaties hun leden oproepen om deze betoging te ondersteunen verwacht de MIVB hinder op het hele Brusselse openbaarvervoersnet, enerzijds omdat personeel zal deelnemen aan de actie en anderzijds door de doortocht van de manifestanten in de hoofdstad. Het is momenteel moeilijk de exacte omvang van de hinder in te schatten en de MIVB vraagt daarom haar reizigers die zich die dag in Brussel moeten verplaatsen, alvast in de mate van het mogelijke, in alternatieven te voorzien voor het openbaar vervoer.

Informatie.
De MIVB verontschuldigt zich nu al voor het ongemak en stelt alles in het werk om haar reizigers de hele dag lang, zo goed mogelijk te informeren over de situatie op het net. Gedetailleerde informatie wordt ter beschikking gesteld op de website van de MIVB www.mivb.brussels, de mobiele app en via social media: Facebook (facebook.com/mijnmivb) en Twitter (@STIBMIVB). De dienst Customer Care is die dag al vanaf 6 uur s ochtends beschikbaar om op vragen van de reizigers te antwoorden: per telefoon (070-23.2000) en via Facebook en Twitter.

Bron: MIVB
Bewerking: jvds

Artikel n: 09-21-8150
Geplaatst: 13:38 20/09/2021

Redactie Morsum Magnificat Professioneel
Erik Verbeeck Hoofdredacteur 

2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel - Alle rechten voorbehouden.