Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?
Aantal Bezoekers
5776408
Laatste artikelen
Vrederechter Aarschot door Rechter in Eerste Aanleg teruggefloten
Nieuw achterhaald AREI vandaag in voege, herwerking na rist opmerkingen ligt al op tafel.
Morsum Magnificat activiteiten in mei 2020.
Evergem : N-VA Burgemeester moet zijn DNB aan het werk zetten.
FOD Mobilit antwoordt niet meer op vragen van Morsum Magnificat.
Raad voor de Journalistiek gaat Morsum Magnificat weer aan de schandpaal nagelen-P22
08 mei 2020
Heli Service Belgium dient leugenachtige lasterlijke klacht in bij de RvdJ.

Paginabezoekers website Morsum Magnificat: 5.726.800
Brussel 08 mei 2020.

MM_295_03_mei20_Heli_Service_Klacht_RvdJ.pdf

-- Update 1
Morsum Magnificat pikt valse beschuldiging niet.
Begin van de klacht van Heli Service Belgium aan de RvdJ, beschuldiging die Morsum Magnificat niet hoeft te slikken

Helaas worden wij voor deze valse beschuldigingen voor valse naamdracht en het ons voorstellen als inspecteur van de BCAA verplicht om tot deze publicatie van de telefoongesprek van 9 april 2020 om 10:34u over te gaan. Het is dan ook hopelijk voor iedereen duidelijk dat journalisten zich bij telefonische contacten over onderzoeken die ze moeten voeren, zich moeten indekken tegen dergelijke valse verklaringen. Morsum Magnificat legt dat ook in de Podcast aan Sauls Place HQ uit. De personen die genoemd worden zijn publiekelijk onder meer in de Witte Gids met naam, adres en telefoonnummer te vinden zodat hier geen sprake is van schending van de privacy. Iemand vals beschuldigen van valse naamdracht en aanmatigen van ambte is wel strafbaar.

-- einde update 1
17:37 9/05/2020

Meer volgt met alle details uit ons onderzoek over de landing te Tiel-Winge en de hoofdredacteur gaat zich niet verdedigen bij de Roddelgazet voor de Journalistiek! de RvdJ is niet onafhankelijk en niet bij wettelijk initiatief opgericht.

Pas op 18 april 2020 kon Morsum Magnificat over de show van VTM met de Corona vlucht van 5 april 2020 een artikel brengen, de reden was dat na een opmerking van een lezer, het onderzoek naar de landing aan de Glabbeeksesteenweg lastiger was dan verwacht. Dat het bij Morsum Magnificat niet te doen is om sensatienieuws en kassa, kassa, maar oog te hebben voor de veiligheid waar ze allemaal zo graag over -s-preken. Er werden aan Morsum Magnificat vragen gesteld over de landing én het bijtanken waarbij een strikte procedure dient gevolgd

Alles volgens de regels.

Na diverse pogingen hebben we van Heli Service Belgium een melding ontvangen zoals " ... de landing en opstijging is volledig gebeurt volgens de wetgeving ... ", verwijst naar de "operation manual " maar daarmee dienden wij geen genoegen te nemen, ongevallen gebeuren zelden toevallig maar hebben een oorzaak en dikwijls door het niet respecteren van de veiligheidsvoorschriften. In tegenstelling waarop Heli Service Belgium alludeert, heeft Morsum Magnificat niet op 28 april 2020 maar reeds op 6 april 2020 in de voormiddag over die vlucht contact gehad met het BCAA - Luchtvaartinspectie - .

Heli Service Belgium maakt zich schuldig aan laster.

In haar klacht van 5 mei, op 7 mei 2020 overgemaakt door de Raad voor de Journalistiek, een vzw die niet bij wettelijk initiatief is opgericht en niet onafhankelijk is en zich veel te ijdel onterecht als pseudo journalistenrechtbank opstelt, belastert Thierry S, de hoofdredacteur van Morsum Magnificat van het aanmeten van een valse identiteit. In een e-mail aan de redactie van Morsum Magnificat van 15 april 2020 beschuldigt Thierry S, ook helibedrijven als Helicoptersflights, Toran helicopters en Heli promotion, Van Helicoptersflights zegt Thierry S, dat hun EC120 zelfs geen vergunning heeft voor luchtarbeid en dat bedrijf - denigrerend,red- veel connecties heeft in hogere kringen. Bij Helicoptersflights ontkent men deze aantijgingen en nodigt Morsum Magnificat uit om haar vergunningen, etc te komen inkijken.

En de BCAA?

In zijn e-mail van 15 april 2020 klaagt Thierry S, ook mistoestanden aan met taxivluchten en luchtdopen -AOC- , luchtarbeid -SPO- zonder dat er daar door de overheid , de inspectie van de luchtvaart op gereageerd wordt. Heli Service Belgium beschuldigt dus de BCAA haar job niet te doen, Morsum Magnificat vangt het tegendeel op dat de BCAA de boeman is voor de helikopterpiloten en ondanks onderbemand overal op controles trekt. Het komt hier over dat Thierry S, de pedalen kwijt is.

Een overzicht van ons onderzoek, met alle details volgen in MM_295_03 dat artikel zal alle details van het onderzoek bevatten.  

Artikel 04-20-7670
Geplaatst: 21:28 8/05/2020
Laatste update ( 11 mei 2020 )

© 2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel ® - Alle rechten voorbehouden.