Gebruikersnaam

Wachtwoord

Onthouden

Wachtwoord vergeten?
Aantal Bezoekers
4976504
Laatste artikelen
Meldert : Brandalarm in de assistentiewoningen van residentie Nedermolen.
Vluchtelingen in Lo-Reninge veroorzaakten een brandalarm in "De Passage".
Advocaten worden te veel managers, wat met de rol van de Stafhouder?
Meldert Nedermolen: Bouwmaterialen uit parkeergarage GAW Nedermolen gestolen?-Update2
Brandweer: Beseffen ze de gevaren nog wel of is de opleiding toch onvoldoende?-Update1
Coolblue snel in verkoop maar faalt in service erna.
11 april 2017
Voice- Recorder al na een maand defect en sinds 22 maart bij Coolblue afgeleverd. 


Paginabezoekers website Morsum Magnificat : 3.828.500
Antwerpen / Tremelo 11 april 2017.

Het is een feit, de marketing- en publiciteitmachine van Coolblue is geolied en loopt gesmeerd. De leveringen gaan inderdaad snel en ook over het terugnemen van producten doen ze, zoals ze zelf zeggen, inderdaad niet moeilijk. Maar wanneer een aangekocht product net buiten de dertig dagen na aankoop defect gaat, dan faalt Coolblue grandioos. Klanten kopen toestellen om te gebruiken en te blijven gebruiken en niet om bij Coolblue in herstelling te worden genomen om een maand na inlevering vast te stellen dat Coolblue nog steeds geen oplossing heeft.

Philips voice recorders.

Morsum Magnificat heeft verschillende voice recorders in gebruik, met de Olympus toestellen zijn er weinig, om niet te zeggen, geen problemen, maar met de Philips hebben we nu al voor de derde keer problemen. Er ligt hier al een Philips LPH0882 die niet fatsoenlijk werkt, maar buiten garantie is, voordien hadden we ook een Philips LFH0865 die diende vervangen en nu laat een quasi nieuwe voice recorder Philips DVT-8010 het zes weken na in gebruik name het afweten. Voor Morsum Magnificat nooit geen voice recorder van Filips meer. 

Naar leverancier.

Het defecte toestel werd op 1 februari 2017 aangekocht en op 22 maart 2017 als defect -geeft geen teken van leven meer- aan Coolblue overgemaakt, sindsdien laat Coolblue weten dat het product naar de fabrikant / leverancier is gestuurd voor herstelling. Ondertussen zit de klant, MORSE-Press vof, wel zonder toestel en kan de activiteit waarvoor het toestel was bedoeld, niet worden verder gezet. 


De klant kan dit op de website van Coolbleu zien en dan is het afwachten hoe lang het nog zal duren om te herstellen of te vervangen.

Conclusie.

Coolbleu is supersnel georganiseerd voor leveringen, maar faalt grandioos in service na verkoop.

Artikel n : 04/17-6848
Geplaatst  : 15:03 11/04/2017

Redactie Morsum Magnificat Professioneel
Erik Verbeeck Hoofdredacteur

Laatste update ( 11 april 2017 )

2005-2008 Morsum Magnificat Professioneel - Alle rechten voorbehouden.